ח"כ הר מלך: "לוקח זמן לשנות את התפיסות במערכת"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ הר מלך: "לוקח זמן לשנות את התפיסות במערכת"

    חה"כ לימור סון הר מלך במהדורה המרכזית: "אנחנו רואים שינוי אבל הוא מתחולל צעד צעד. אני מבינה את מי שמצפה שהכל יקרה מהר. אלה תפיסות שהשתרשו בתוך המערכת ואנחנו צריכים לייצר תודעה אחרת"

    צילום: הדיווחים של אסף ארמה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), שוחחה הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הריסת הכרם בשילה. "הייתי שם היום בעקירה, כרם יפהפה, אנשים מתפרנסים מהכרם הזה והדחפורים עולים והורסים. זה שבר גדול. מסביב יש שם השתלטות על שטחי מדינה ואף אחד לא חושב לעקור את העצים שם ורק את כבשת הרש באים והורסים".

    "לצערנו זה קורה במשמרת שלנו ולא בשביל זה הגענו לשלטון", מוסיפה הר מלך. "לצערי הרב במערכות המדינה השתרשו תפיסות עולם של חולשה ורפיון, אבל את זה באנו לשנות. היום עבר החוק לשלילת אזרחות ממחבלים וגם זה לא הכי ברור מאליו. אנחנו נלחמים על הדברים הברורים מאליהם. כאילו מחבלים רוצחים זכאים לזכויות כמו כולם. יש לנו עבודה קשה אבל זה לא מחליש אותנו".

    לדבריה "אנחנו רואים שינוי אבל הוא מתחולל צעד צעד. אני מבינה את מי שמצפה שהכל יקרה מהר. אלה תפיסות שהשתרשו בתוך המערכת ואנחנו צריכים לייצר תודעה אחרת. אנחנו שומעים יותר על הכלה וניהול סכסוך וכל מיני דברים כאלה. אבל אנחנו מתמודדים מול אויב שרוצה להשמיד אותנו ואין לו שום בעיה לפגוע גם בילדים".

    על התנהלות מג"ב בהריסה היום: "מג"ב איו"ש לא תחת סמכות בן גביר ולכן קורים שם דברים איומים".

    עוד הדגישה הר מלך: "כל דבר שלנו הוא נשמע פשוט זו מלחמת עולם. אבל אנחנו נלחמים על זה. אנחנו עושים דברים שלא קרו בממשלות קודמות. הסגר שהיה בעיסאוויה זה לא משהו שקרה. חוק עונש מוות מחבלים שמקודם, גירוש משפחות, ביטול ההתנתקות, שלילת אזרחות ועוד".



    0 תגובות